Пригоди

60 з 79

Людина-бензопила

  • МАНҐА
9.4

Юнак Денжі намагається розрахуватися із величезними боргами свого батька перед якудза. Він працює лісорубом, вже продав кілька органів, а ще він полює на дияволів – страхітливих монстрів, що нападають на людей. Та все ж виплатити борг ніяк не виходить, а якудза не люблять довго чекати....

46 з XX

Звільніть цю відьму

  • ВЕБ-МАНХВА
9.8

Інженер переселився в інший світ і став принцом. Це місце сильно нагадує середньовічну Європу, та в той же час чимось відрізняється? Відьми насправді існують, і навіть володіють магічними силами! Магічні сили – продуктивні сили! Рятувати відьом – визволяти продуктивні сили! Відкрити карту, боротися з демонами, руйнувати таємні змови, розвивати дерево науки і технологій та прокласти шлях хардкорного “фармінгу”....

3 з XX

Помірне життя ремісника в іншому світі

  • МАНҐА
10

Однієї ночі Ейзо, корпоративний раб, рятує кішку і потрапляє під вантажівку. Кішка, яка, здається, зв'язана з паралельним світом, в обмін на його допомогу, дає Ейзо навик його мрії і перевтілює його в іншому світі. Ейзо, маючи майстерність хоббі і бажання його використовувати у своєму житті, вибирає переродження в якості ремісника. І так він розпочинає своє нове життя в іншому світі, як коваль. Проте творіння ейзо знаходяться на іншому рівні, який змінить цей новий світ....

37 з 298

Рейв Майстер

  • МАНҐА
10

Простий хлопець Хару нудиться на своєму острові і, здавалося б, нічого іншого йому до кінця життя не бачити. Однак доля підготувала для нього важливішу роль у цьому світі. Щоб зупинити зло Дарк Брінг, яке насувається на людей, він мусить зібрати знов могутні камені Рейв.Простий хлопець Хару нудиться на своєму острові і, здавалося б, нічого іншого йому до кінця життя не бачити. Однак доля підготувала для нього важливішу роль у цьому світі. Щоб зупинити зло Дарк Брінг, яке насувається на людей,...

38 з 105

Нульовий Едем

  • МАНҐА
10

Королівство Гранбелл - густо заселений роботами тематичний парк розваг, де вже давно не було нових відвідувачів. У пошуках натхнення для створення нового відео ще діючі механізми відвідує юний бікьюбер Ребекка разом зі своїм вірним компаньйоном котом Хеппі. Там же вони натикаються на неотесаного дивного хлопця на ім'я Шікі, який стверджує, що є місцевим механіком. Через деякий час невідомий вірус вражає всіх залізних жителів Гранбеллу. Тепер люди вважаються для них ворогами, і нашим героям...

5 з XX

Сказання про Арслана

  • МАНҐА
10

Екбатана – багата столиця процвітаючого королівства Парса, місто розкошу і чудес, де править непохитний і грізний король Андраґорас. Його син Арслан, наслідний принц, поки ще молодий, занадто цікавий і недосвідчений. Юнак докладає усіх зусиль, щоб коли-небудь стати гідним правителем. Проте, незважаючи на старання, він все більше переконується, що таких гордих і бойовитих королів, подібних до його батька, не знайти на усьому білому світі....

12 з 161

Доктор Камінь

  • МАНҐА
9.8

Нічого не віщувало біди, того фатального дня, коли раптовий осліпляючий спалах знищив людство, перетворивши всіх людей в камінь. З тієї катастрофи минуло кілька тисячоліть, і старшокласник Тайджю Окі прокинувся від вічного кам'яного сну і побачив навколо тільки скам'янілі статуї. Однак в цьому новому світі він зовсім не один. Кілька місяців тому прийшов до тями і його друг Сенку Ішіґамі — науковець. Сенку не просто не розгубився, він вижив, і у нього вже зародився грандіозний план - він хоче...

1 з 705

Бліч

  • МАНҐА
0

Сучасний японський школяр Ічіґо відрізняється від тисяч інших не тільки рудим волоссям і дивним ім'ям (в перекладі з японської – полуниця). Він змалку здатен бачити і спілкуватися із духами. Та після зустрічі з дівчиною-шініґамі Рукією він отримує нові здібності, а разом з ними і обов'язки захищати світ від злих духів....

7 з 81

Початок після кінця

  • МАНХВА
10

Король Грей мав неперевершену міць, багатство та престиж у світі, де править сила. Однак, самотність завжди слідує за сильними людьми. Під прекрасною оболонкою могутнього короля ховається людина, позбавлена цілі та волі. Переродившись у новому світі, наповненому магією та монстрами, у короля з’являється другий шанс прожити своє життя. Виправлення помилок минулого – не єдине його випробування. Під миром і процвітанням нового світу криється справжня загроза знищення того, заради чого він...

2 з 11

Бізґеймер

  • МАНҐА
9

Заради грошей троє молодиків – Сайто Казуо, Мішіба Токі та Накаджьо Нобуто – погоджуються взяти участь у певній бізнес-грі, що проводиться між великими корпораціями. Незнайомі раніше, вони стають непоганою командою і виходять на перші місця у рейтингу. Однак гра стає все небезпечнішою – здається, тепер гравці ризикують не лише грошима....

5 з 86

Орфіна

  • МАНҐА
0

Невідомий ворог нападає на головну героїню, Фану, просто біля воріт столиці королівства Кордіа і вбиває всіх її друзів. Чудом врятувавшись, Фана попадає в палац короля, де виявляється, що вона як дві краплі води схожа на принцесу Кордії, Орфіну. Здружившись з принцесою, Фана залишається в Кордії, але ворог продовжує її розшукувати......

15 з 15

Куделька

  • МАНҐА
10

Англія, 1899 рік. Із притулку для пацієнтів з емоційними порушеннями тікає молода дівчина. І судячи із реакції її лікаря – далеко не проста пацієнтка. Здається, її прагнуть не стільки вилікувати, скільки використати, і тому відчайдушно намагаються наздогнати і повернути за будь-яку ціну. Для чого і чому? Відповіді на ці питання вона отримає не скоро, адже після падіння під час своєї втечі втрачає пам’ять і тепер вже зовсім не розуміє, що відбувається. Єдине, що вона пам’ятає, це своє ім’я –...

21 з 21

Трайґан

  • МАНҐА
0

Більше сотні років тому люди були змушені поселитися на цій випаленій сонцем планеті. Усього сім міст були збудовано за допомогою дивних машин, вцілілих у рештках кораблів. З часом нові мешканці планети потроху звикали до життя у суворому світі. Але однієї ночі сталося жахливе – за кілька годин одне з міст було знищене вщент, ніби його ніколи й не існувало. Ваш-Панікер, винуватець трагедії – людина, іменем якої тепер лякають дітей, і за яку призначено небувалу винагороду у розмірі шести десяти...

3 з 11

Ковбой Бібоп

  • МАНҐА
0

У не дуже далекому, проте вже надзвичайно високотехнологічному та космічному майбутньому відбуваються пригоди досить вправних, але чомусь не надто удачливих мисливців за головами – тобто за злочинцями, за голови яких призначено винагороду. Щоправда, доставити їх, як правило, треба все-таки живими. Що не кажи, заняття доволі цікаве. Та і компанія підібралася колоритна: колишній якудза Спайк Шпіґель (який насправді вже «помер»), колишній поліцейський Джет (а в нього померла тільки рука), фатальна...

1 з ХХ

Чотири лицарі

  • ВЕБ-МАНХВА
9.6

Славетний витязь, здолавши князя темряви, рятує чарівну принцесу і розпочинає нове щасливе подружнє життя… У своїх мріях… А насправді попереду його чекає лиш безробіття та буденність. Весела мандрівка сердешного героя у найкращих традиціях жанру!...

9 з ХХ

Володар монстрів

  • МАНҐА
9.2

Одного разу всіх учнів старшої школи було перенесено в хащі фентезійного світу. Водночас одразу почався набіг монстрів. Утім, деякі школярі були наділені надздібностями, завдяки яким їм вдається відбитись від монстрів. Упродовж нестерпних декількох днів учні поділились на робітничу та розвідувальну групи. Метою Розвідки було запобігати небезпекам, надавати інформацію про навколишній світ, його мешканців та підтримувати устрій у колонії. Через певний час більша частина розвідувальної групи...

2 з 51

Історія виживання Короля меча в іншому світі

  • ВЕБ-МАНХВА
9

Рю Хан Бін потрапив в новий світ після того, як був обраний в якості «Гравця», але помилка в інструкції призводить його до нескінченних тренувань ... Оволодівши тілом, подібному монстру, пройшовши через складні випробування, з одним лише мечем він завойовує інший світ....

2 з ХХ

Таємнича гра: Сказання про Бякко

  • МАНҐА
8

Фінальна арка історії починається... Коли Оосуґі Такао отримує від свого наставника Окуди Ейноске таємничу книгу "Всесвіт чотирьох богів", він робить усе можливе, щоб втримати свою доньку Судзуно від неї подалі. Та коли катастрофа зруйнує Токіо, чи зможе він захистити її від визначеної долі? Незадовго після трагічного фіналу арки про Ґембу бере свій початок і сказання про юну жрицю Оосуґі Судзуно!...

19 з 19

Цубаса: Світові хроніки. Арка Ніраі Канаі

  • МАНҐА
10

Мандри героїв манги "Tsubasa: RESERVoir CHRoNiCLE" ("Хроніка крил") продовжуються... Сяоран зі своїми супутниками — Куроґане, Фаєм та Моконою — перебувають у поселенні Ніраі Канаі (ідеальне поселення), де очікують на прибуття однієї людини. Історія розпочинається з розмови Сяорана з Ватанукі, в якій пояснюються події перших 3 томів "xxxHOLiC: Rei"....

1 з 1

Берсерк Прототип

  • ВАНШОТ
9.3

Саме з цієї історії згодом народився світ Берсерка. Це не початок історії про Ґатса, лише один з епізодів його мандрів, але це перше, що Міура Кентароо намалював про нього – так сказати, на пробу. Після успіху Прототипу було розпочато вже власне мангу Берсерк....

37 з 50

Картоловка Сакура

  • МАНҐА
10

Десятирічна Сакура випадково випускає чарівні карти Клоу і тепер мусить їх знову зібрати, бо на волі вони можуть накоїти чимало лиха. Але це їй цілком до снаги – адже виявляється, що вона і сама має приховану магічну силу....

8 з ХХ

Мандри Еманон

  • МАНҐА
  • 12+
8

Продовження манґи Спогади Еманон про загадкову дівчину, яка пам’ятає все, що відбувалося на Землі за останні три мільярди років. Манґа однотомна, однак розділена на дві історії: «Мандри Еманон» та «Мандри Еманон `67». Остання у книзі йде другою, але хронологічно її події відбуваються одразу після подій манґи “Спогади Еманон”....