Пригоди

7 з ХХ

Володар монстрів

  • МАНҐА
9.3

Одного разу всіх учнів старшої школи було перенесено в хащі фентезійного світу. Водночас одразу почався набіг монстрів. Утім, деякі школярі були наділені надздібностями, завдяки яким їм вдається відбитись від монстрів. Упродовж нестерпних декількох днів учні поділились на робітничу та розвідувальну групи. Метою Розвідки було запобігати небезпекам, надавати інформацію про навколишній світ, його мешканців та підтримувати устрій у колонії. Через певний час більша частина розвідувальної групи...

37 з 50

Картоловка Сакура

  • МАНҐА
10

Десятирічна Сакура випадково випускає чарівні карти Клоу і тепер мусить їх знову зібрати, бо на волі вони можуть накоїти чимало лиха. Але це їй цілком до снаги – адже виявляється, що вона і сама має приховану магічну силу....

1 з 11

Бізґеймер

  • МАНҐА
8

Заради грошей троє молодиків – Сайто Казуо, Мішіба Токі та Накаджьо Нобуто – погоджуються взяти участь у певній бізнес-грі, що проводиться між великими корпораціями. Незнайомі раніше, вони стають непоганою командою і виходять на перші місця у рейтингу. Однак гра стає все небезпечнішою – здається, тепер гравці ризикують не лише грошима....

1 з ХХ

Чотири лицарі

  • МАНХВА
8

Славетний витязь, здолавши князя темряви, рятує чарівну принцесу і розпочинає нове щасливе подружнє життя… У своїх мріях… А насправді попереду його чекає лиш безробіття та буденність. Весела мандрівка сердешного героя у найкращих традиціях жанру!...

8 з ХХ

Мандри Еманон

  • МАНҐА
  • 12+
8

Продовження манґи Спогади Еманон про загадкову дівчину, яка пам’ятає все, що відбувалося на Землі за останні три мільярди років. Манґа однотомна, однак розділена на дві історії: «Мандри Еманон» та «Мандри Еманон `67». Остання у книзі йде другою, але хронологічно її події відбуваються одразу після подій манґи “Спогади Еманон”....

5 з 47

Остання подорож дівчат

  • МАНҐА
10

У минулому сталась Третя світова війна. Людство було знищено, світ було зруйновано. Лише дві дівчинки: колишня військовослужбовець Юурі та переконана пацифістка Чіто залишилися живими. Наразі вони змушені мандрувати крізь зруйновані міста щоб знайти їжу та пальне....

4 з 59

Казка для Диявола

  • МАНХВА
0

Честь, слава, статус... Все це лише марево, якщо Я не володію тобою... І викрав Правитель Демонів принцесу і закляттям занурив у сон вічний. І нема ліку тим лицарям, що прагнули врятувати її, та загинули намарно від рук Демона. Та прибув лицар безіменний, на покару Демону і рятунок Принцесі. Та не знав він, яка доля на нього чекала....

1 з 544

Дворянство

  • МАНХВА
0

Проспавши 820 років, Кадіс Етрама Ді Райзел (Рай) прокидається в зовсім незнайомому йому світі. Цей високотехнологічний світ повністю відрізняється від того, яким Рай його пам'ятає. Спробувавши пристосуватися до нового світу, Рай знаходить свого давнього слугу - Франкенштейна, який виявився директором школи. В цій школі Рай знаходить друзів серед звичайних дітей, але світ Рая може виявитися для них небезпечним, а завдання Рая - захищати слабших....

3 з 369

Маґі: Лабіринт магії

  • МАНҐА
10

Хлопчик Аладдін мандрує пустельними землями разом із своїм джином Уго, якого можна викликати за допомогою флейти. Він не стільки слуга, скільки друг Аладдіна. Зустрівши молодика на ім’я Алі-Баба, який відчайдушно прагне розбагатіти, вони разом прямують до таємничої Вежі, яка, якщо вірити чуткам, сповнена незліченними скарбами. Однак невдовзі Аладдін дізнається, що має особливі здібності, і що на нього чекає більш видатна доля....

395 з 549

Хвіст Феї

  • МАНҐА
8

Дія манґи відбувається у вигаданому світі, населеному магами. Маги об'єднуються в гільдії, де вдосконалюють свої чаклунські здібності і заробляють виконанням різноманітних замовлень. 17-річна заклиначка духів Люсі Хартфілія втікає з дому і вступає в гільдію «Хвіст Феї», члени якої відомі своїми руйнівними витівками. У гільдію її запрошує вбивця драконів Нацу Драґніл, який подорожує по королівству Фіор в пошуках свого прийомного батька, дракона Іґніла. Люсі приєднується до Нацу і його літаючого...