Сейнен

9 з XX

Окутані в кокон

  • МАНҐА
9

У мене до вас запитання: ви коли-небудь чули, як дихає ваш одяг? У жіночій академії Хошімія, шкільна форма – це трохи більше, ніж просто одяг. Тут з року в рік учениці старших класів шиють форму для новеньких, даруючи їм частинку своєї душі і дещо ще... Це історія про дівоче волосся, в якому в'ються почуття та переживання учениць академії Хошімія....

6 з 19

Спіраль

  • МАНҐА
10

Курозу – маленьке японське містечко. За словами Шюїчі Сайто, друга головної героїні Кіріе Ґошіми, це місто прокляте спіралями. Вони помітні всюди – як в рослинах або урагані, так і в людях. Батька Шюїчі оволодіває нав'язлива ідея, і поступово кожен житель міста занурюється у вир подій, з якого неможливо повернутися…...

3 з 86

Бродячі пси літератури

  • МАНҐА
9.5

Накаджіма Ацуші був вигнаний із притулку, і тепер у того немає ні ночівлі, ні їжі. Поки хлопець тинявся біля річки, на волосинці від голодної смерті, він врятував чоловіка, який по-дивацьки пробував вбити себе. Цей чоловік – Дадзай Осаму, і він разом зі своїм колегою Кунікідою є членами Озброєного детективного агентства. Вони мають надприродну силу і вирішують справи, занадто небезпечні для поліції чи військових. Вони вистежують тигра, який нещодавно з’явився в цьому районі приблизно тоді ж,...

8 з 8

Шум

  • МАНҐА
0

Передісторія манги Blame! розповідає читачам про зародження Мегаструктури та силіконового життя. Дія відбувається у постапокаліптичному підземному місті, де молода Сусоно Мусубі розслідує серію випадків викрадення дітей....

2 з 136

Над небом, під небом

  • МАНҐА
0

Сюжет розгортається у старшій школі, яку відвідують найкращі та найсильніші бійці, які борються за контроль над усією школою. Читачів очікують численні бійки, сцени насилля і сексу (не хентай, звичайно, але ця манга точно не для малих діток), а також цікаві особистості персонажів – і все це, звичайно, приправлене влучними жартами і гумором....

15 з 92

Хеллсінґ

  • МАНҐА
  • 16+
10

Понад століття нащадки Ван Хеллсінга, стоячи на чолі організації «Хеллсінг», ведуть безкомпромісну війну з вампірами та упирями. Їх існування – таємниця, відома лише обмеженому колу осіб. Їх місія – охороняти Англію та її віру від нежиті. Їхня головна зброя – Алукард: вищій вампір з надзвичайними здібностями, що обмежуються накладеною на нього печаткою Кромвеля і повністю контролюються його хазяїном з роду Хеллсінгів, якою наразі є теперішня голова одноіменної організації – леді Інтеграл. Але...

37 з 37

Король Тернів

  • МАНҐА
10

На землі лютує невідомий вірус – Медуза. Епідемія розповсюджується з жахливою швидкістю. Ліків нема, та є надія, що їх колись таки винайдуть. Невелику групу щасливців кладуть у довготривалий сон, щоб у майбутньому вони могли вилікуватися. Але що насправді чекає на них там? Вакцина чи загибла цивілізація?...

40 з 50

Майстер Муші

  • МАНҐА
10

Муші – не рослини і не звірі, не мікроби і не гриби. Це невидимі зазвичай містичні істоти, які живуть своїм життям, рідко перетинаючись із життям людей. Та все ж іноді таке трапляється, і частіше за все не на користь людям. Саме тоді потрібні мушіші – знавці муші, які знають їхні повадки і як із ними поводитися. Один із них на ім’я Ґінко блукає країною, зустрічаючи на своєму шляху різноманітних людей і муші....

17 з 73

Фестиваль Отоґі

  • МАНҐА
0

Йосуке звичайний школяр, що живе у тихому місті Міяконо. Принаймні воно обуло тихим до випадку страшної різанини – невідомим чином убито двох ченців. Жодних доказів, поліція так нічого і не з’ясувала – і містом поповзли чутки про потойбічну природу трагедії. Скептик Йосуке не вірить у «казки», однак дуже скоро саме йому доведеться переглянути своє ставлення....

9.1 з 9

Спогади Еманон

  • МАНҐА
0

Коротка історія про таємничу дівчину, яка зберігає в собі пам'ять трьох мільярдів прожитих років – з першої митті створення Землі. Сюжетом для манґи стала однойменна новела Каджіо Шінджі....

47 з 55

Пошепки

  • МАНҐА
0

Головна героїня манґи – Мурасаме Суміка, "студентка, комсомолка, спортсменка і просто красуня", безнадійно закохана у свою кращу подругу, Казаму Ушіо. Попри те що Ушіо подобаються "милі" та "симпатичні" дівчата, Суміка не може зізнатися їй у своїх почуттях, оскільки вважає, що не підпадає під дану категорію. Тому, все що їй залишається – це просто знаходиться поруч і спостерігати за любовними пригодами своєї подруги....

9 з 36

Tende Freeze!

  • МАНҐА
0

Коюкі має силу бачити майбутнє – однак бачить тільки нещастя, які мають статися із людьми. Та одного дня вона зустрічає старшокласника Умехачі. Він звичайний пустоголовий тинейджер, але якимось дивним чином він може розширити надзвичайні можливості Коюкі....

14 з 94

Історія молодої нареченої

  • МАНҐА
9.3

Події цієї романтично-пригодницької історії розгортаються у Середній Азії позаминулого століття. Молода дівчина Аміра із суворого кочового клану прибуває до селища, щоб вийти заміж за Карлука. Це незвичайний шлюб – адже наречений молодший за неї на вісім років. Однак найбільше бажання Аміри – стати йому гарною дружиною. Вона усіма силами старається догодити і йому, і своїй новій родині, дивуючи давно осілих землеробів своїми талантами....

16 з 29

Академія “Котячий Рай”

  • МАНҐА
10

Академія Матабі – престижна школа на лоні природи далеко за містом. Її заснували ще сто років тому, прагнучи створити найкращі умови для учнів. Втім Хаякава Юмі обирає її головним чином через іншу причину. Найбільша незвичайність школи полягає у тому, що її учням дозволено тримати у гуртожитку своїх домашніх улюбленців котів. Тож новенька учениця приїжджає на навчання разом із своїм чотирилапим другом....

1 з ХХ

Планета Сутакола

  • МАНҐА
10

Кідзу – обтяжений важким прокляттям мисливець за головами, що подорожує разом із дитиною. Таємничий шеф Докуро ставить перед ним нове завдання – захопити торговця зброєю Джяко. Але цього разу здобич виявилася набагато могутнішою за мисливця....

2 з 23

Брама Штейна

  • МАНҐА
  • 12+
10

Головний герой, навісний божевільний вчений, створює машину часу. Але не все так просто у нашому світі. СЕРН намагається перешкодити в оприлюдненні цієї інформації, оскільки володіє ексклюзивними правами на цей винахід. Починається полювання, і наш герой втрачає подругу. Аби повернути її, він мусить змінити плин часу і переписати історію....

1 з 68

Давай загубимось

  • МАНҐА
8

Старшокласник Ямада приходить до тями на березі безлюдного острова і навіть не пам’ятає, як він міг тут опинитися. На щастя він знаходить рештки рятувального човна із хоч якимсь харчем та свою сумку. Тепер залишається лише чекати на допомогу, однак дні йдуть, але ні рятувальників, ні взагалі жодних кораблів на горизонті не видно....

6 з 80

Лінія Диявола

  • МАНҐА
10

Вампіри живуть серед людей. Але суспільство, звичайно, ні сном, ні духом нічого про них не знає, адже зовнішність кровопивць нічим не відрізняється від зовнішності людей. Ці істоти навчилися контролювати спрагу до людської крові. Однак коли жага стає нестерпною або коли свідомість охоплює лють, монстри, на жаль, стають монстрами. Цукаса жила звичайним студентським життя до того моменту, коли в неї на очах затримали її друга, який виявився вампіром. Дівчина на диво спокійно сприймає факт...

1 з ХХ

Вбивця гобілнів

  • МАНҐА
9

Колись давно боги порядку та хаосу вирішували долю світу кидаючи гральні кубики, кидаючи знову і знову, тисячі разів… Врешті їм це набридло і вони створили фішки для своєї гри… Юна жриця йде в свою першу пригоду. Вона щойно зареєструвалася авантюристом і приєдналася до команди таких же новачків, як і вона. В них просте завдання, винищити купку гоблінів, які пограбували селище. Адже всім відомо, що гобліни ні силою, ані розумом не відрізняються від дитини. Чудовий спосіб для новачків швидко…...